Casio - 36 miesięcy
Diesel, Fossil, Tommy Hilfiger - 24 miesiące
Timex - 12 miesięcy
Zippo - wieczysta gwarancja producenta na działanie
Promocyjne/Wyprzedażowe - 12 miesięcy
Reklamacja
Niezależnie od powyższego, jeśli po dokonaniu zakupu okaże się, że otrzymany towar jest uszkodzony, nie działa prawidłowo lub stwierdziłeś inną niezgodność towaru z zawartą umową, a towar nabyłeś jako konsument, masz prawo złożyć reklamację. Co do zasady, wadliwy towar powinien zostać odesłany do sprzedawcy, aby umożliwić mu zbadanie zasadności reklamacji. W razie wątpliwości skontaktuj się z nami celem ustalenia kolejnych kroków.
Uwagi dotyczące sprzedawanego towaru
Każdy kontakt zegarka z wilgocią lub wodą niezgodny z dopuszczalną klasą wodoodporności może doprowadzić do uszkodzenia lub zniszczenia zegarka.
Water Resistant WR - zegarek odporny na zachlapania, nie zanurzać w wodzie.
Water Resistant 30M - zegarek odporny na zachlapania, nie zanurzać w wodzie.
Water Resistant 50M - zegarek odporny na zanurzenie w wodzie, można pływać, nie wolno nurkować.
Water Resistant 100M - zegarek odporny na zanurzanie w wodzie, można nurkować, nie wolno wciskać przycisków pod wodą.
Water Resistant 200M - zegarek odporny na zanurzanie w wodzie, można nurkować i uzywać przycisków pod wodą.
Określenia odporności (50M, 100M itd.) opracowano na podstawie pomiarów statycznych. W praktyce, na skutek ruchu, ciśnienie dynamiczne przekracza ciśnienie statyczne.
UWAGA!
Nie zaleca się używania zegarków podczas kąpieli na basenach, gdyz substancje stosowane do dezynfekcji wody mogą doprowadzić do uszkodzenia elementów uszczelniających wyrób.
Wartunki gwarancji
8. Gwarancja traci ważność z powodów:
Zgłoszenia reklamacyjne przyjmujemy od poniedziałku do piątku w godzinach 10:00 - 14:00 pod nr telefonu 662 601 201.
Wszelkie zapytania prosimy kierować na powyższy nr telefonu lub na e-mail: sklep@e-ispeed.pl
Reklamowany towar prosimy wysyłać w dobrze zabezpieczonej paczce wraz z kartą gwarancyjną, dowodem zakupu, oraz z dokładnym opisem usterki na adres:
iSpeed s.c. Serwis
ul. Księżnej Anny 23 lokal 9
18-400 Łomża
Wszelkie reklamacje będą rozpatrywane w czasie nie dłuższym niż 21 dni roboczych od daty dostarczenia reklamowanego towaru do naszego serwisu.
ZWROT PRODUKTU – GWARANTOWANE 14 DNI NA ZWROT
Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 roku „O prawach konsumenta” masz prawo zrezygnować z zakupu bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki.
Skorzystanie z tego prawa jest możliwe, jeśli w powyższym terminie złożysz pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Pisząc oświadczenie, możesz skorzystać ze wzoru dostępnego tutaj. Do zachowania terminu odstąpienia wystarcza wysłanie oświadczenia o odstąpieniu w formie papierowej lub za pomocą poczty elektronicznej.
Zwracany produkt powinieneś odesłać bez zbędnej zwłoki, w terminie nie dłuższym niż 14 dni, na adres naszego przedsiębiorstwa dostępny w zakładce „Dane firmy i kontakt”. Koszt przesyłki zwrotnej ponosisz we własnym zakresie. Orientacyjny koszt zwrotu możesz ustalić na podstawie naszej zakładki „Czas i koszty dostawy”, pamiętaj jednak, że sklep może mieć zniżki u przewoźników, w związku z czym indywidualny koszt zwrotu może być wyższy od kosztu wysyłki do Ciebie.
Pamiętaj, że prawo do odstąpienia od umowy nie daje możliwości bezpłatnego używania produktu. Zgodnie z przepisami, jeśli zwracany produkt był użyty w większym zakresie niż konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy, sprzedający ma prawo do obciążenia kupującego kosztami umniejszenia jej wartości.
W przypadku odstąpienia od umowy otrzymujesz zwrot wpłaconej tytułem zakupu kwoty - ceny produktów, kosztów wysyłki i innych kosztów z wyjątkiem wspomnianych wyżej kosztów zwrotu. Pieniądze zostaną odesłane tym samym sposobem, którym dokonałeś zapłaty, chyba że wyrazisz zgodę na inną formę. Nastąpi to w przeciągu 14 dni po otrzymaniu przez nas zwróconego zakupu.
Zgodnie z prawem prawo do zwrotu nie przysługuje m.in. gdy przedmiotem sprzedaży jest:
POZASĄDOWA DROGA ROZSTRZYGNIĘCIA SPORU
W przypadku zastrzeżeń do transakcji i sporu ze sprzedającym istnieje możliwość rozstrzygnięcia sporu na drodze pozasądowej. Właściwym organem do rozstrzygania sporu dla handlu są polubowne sądy konsumenckie przy wojewódzkich inspektoratach Inspekcji Handlowej. Skierowanie sprawy do tej instytucji wymaga zgody obu stron.
Formularz zwrotu towaru - zwrot.pdf
Formularz reklamacyjny - reklamacja.pdf